Menü
Kosarad

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS  SZERZŐDÉSI  FELTÉTELEK 

 

kandallóáruház.hu Webáruház 

 

Jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) az ALTA 2001 Bt. által üzemeltetett www.kandalloaruhaz.hu weboldalon (továbbiakban Webáruház) keresztül a vásárló (továbbiakban Vevő) által történő regisztráció vagy bármely más megrendelés, vásárlás esetén érvényesek. 

 

A kandalloaruhaz.hu Webáruház  adatai:

 

A Webáruház üzemeltetője:

név: ALTA 2001 Építőipari és Szolgáltató Betéti Társaság

székhely: 6000 Kecskemét, Batthyány utca 25. 3. em. 12.

nyilvántartó hatóság: Kecskeméti Járási Hivatal Okmányiroda,

cégjegyzék száma: 03 06 105678

adószáma: 20498298-2-03

telefonszám:+36-20-423-3600

e-mail címe: info@szabokandallo.hu

tárhelyszolgáltató adatai: neve: Batori Group Kft.
címe: 1136 Budapest Tátra utca 5/a
e-mail címe: iroda@batorigroup.hu

 

1. A rendelés menete:

 

Tudomásul veszem, hogy a(z) ALTA 2001 Építőipari és Szolgáltató Betéti Társaság,  6000 Kecskemét, Batthyány utca 25. 3. em. 12.  adatkezelő által a(z) www.kandalloaruhaz.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vásárolt termék neve, vásárolt termék ára, név, és egyéb rendelési adatok. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Webáruházban tetszés szerint barangolhat a személyazonossága felfedése nélkül, hogy megismerkedjen termékeinkkel és árainkkal. 

 

A Webáruházat úgy alakítottuk ki, hogy Ön könnyedén megtalálja benne az Önnek fontos termékeket. 

 

A Vevő a megrendelést a Webáruházon keresztül regisztrált vevőként vagy vendégként adhatja le. 

A regisztrációhoz és megrendeléshez szükséges, hogy a Vevő a Webáruház által kért valamennyi adatot hiánytalanul megadja. Hiányos adatmegadásról a Webáruház figyelmeztető üzenettel tájékoztatja a Vevőt, mind a regisztráció, mind a rendelés leadása során.  A regisztráció vagy a megrendelés során a Vevő által tévesen és vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, késedelemért hibáért a Webáruházat felelősség nem terheli. 

 

Regisztrálni www.kandalloaruhaz.hu oldalon a regisztráció menüpont alatt van lehetőség, az adatlap kitöltésével. 

 

A regisztrációval a Vevő az ÁSZF-ben és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat elfogadja, valamint az adatkezeléshez hozzájárul. A regisztráció során a Vevő hozzájárulhat ahhoz, hogy részére a Webáruház e-mailben, postai úton, sms-ben reklámküldeményeket hírlevelet küldjön. 

 

Rendelés és regisztráció csak 18. évet betöltött, gondnokság alatt nem álló, társaságként nem működő, Magyarországon bejelentett (postakezelési/továbbítási vállalatok kivételével) vagy állandó lakcímmel rendelkező természetes személy adhat le. 

 

Telefonszám megadása a rendelés leadásakor kötelező, annak érdekében, hogy szükség esetén egyeztetni lehessen a Vevővel a megrendelt termékkel és szállítással kapcsolatban. 

 

Ha a Webáruházban valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, akkor a képre vagy kép alatt található Adatlapra kattintva megnyílik a termék külön oldala, mely tartalmazza a termék lényeges tulajdonságait-, jellemzőit és az árát.  A képre kattintva azok nagyban megnyílnak. A méret kiválasztása után kattintson a „Kosárba” gombra. Ekkor a termék bekerül a kosárba. 

 

A kosár gomb alapértelmezésben 1 db terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár tartalma oldalon lehet módosítani.

 

A válogatás végén, a képernyő tetején megjelenő Kosár gombra kattintva tudja megnézni a kiválasztott termékeket. A Kosárba belépve törölhet vagy változtathat a terméklistán. A Megrendelés véglegesítését a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni. 

 

A „Megrendelés” gombra kattintva elfogadja, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár. 

 

A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben küld visszaigazolást. Amennyiben nem kap visszaigazolást, ellenőrizze, hogy e-mail címét pontosan írta be, esetleg a visszaigazoló e-mail nem  a spam mappába érkezett. Ez még nem Megrendelést megerősítő e-mail, csak a rendelés visszaigazolására szolgál, annak beérkezését és rögzítését nyugtázza, a Webáruház ezzel még nem vállal kötelezettséget a rendelés teljesítésére. 

 

Igyekszünk naprakészen tartani a terméklistát, de a készletünk állandóan változik. 

 

A kandalloaruhaz.hu oldalon bármikor megjelenített termék nem jelenti azt és nem garantálja, hogy ezek a termékek bármikor elérhetőek lesznek. Fenntartjuk a jogot, hogy bármely terméket, bármikor kivonjuk a forgalomból.

 

Előfordulhat, hogy Webáruház  - a megrendelés visszaigazolása ellenére – a megrendelt terméket készlethiány vagy más okból nem tudja szállítani, erről minden esetben e-mailben értesítjük Önt. A kandalloaruhaz.hu Webáruház nem vállal felelősséget a késedelmes vagy elmaradt szállítás miatt esetleges felmerülő semmilyen kárért.

 

Miután megbizonyosodtunk róla, hogy a megrendelést teljesíteni tudjuk csak akkor küldjük a megrendelt terméket, de minden esetben e-mailben vagy telefonon egyeztetjük a szállítás napját. Amennyiben valamelyik termék már nincsen készleten, felvesszük a Vásárlóval a kapcsolatot, telefonon vagy e-mailben. 

A megrendelt termék a Kecskemét, Izsáki út 33. alatti üzletünkben, mint  átvételi ponton is átvehető a Vevő választása szerint. 

 

Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy termékeink jellemzőit pontosan jelenítsük meg, beleértve az anyagösszetételt méreteit és a színeket. A Vevő által látott színeket ugyanakkor a Vevő számítástechnikai rendszere határozza meg, a Webáruház nem tudja garantálni, hogy a Vevő számítógépe pontosan jeleníti meg a színeket.

 

A Webáruház mindent megtesz annak érdekében, hogy a webáruházban mindekori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére nyilvánvalóan téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre – pl. a termék közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő pl. nulla forintos vagy egy forintos ár -  akkor a Webáruház nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron szállítani. 

 

Ha a Vásárló tévedésből-, vagy téves tartalommal küldi el a rendelését, akkor a Vevő a rendelés részünkre történő leadásától (elküldésétől) számított 8 (nyolc) órán belül törölheti-, vagy módosíthatja a rendelését. Amennyiben a rendelés már részünkről visszaigazolt, azaz  rendelésszámmal rendelkezik (lezárt rendelés) akkor a Vevő részünkre küldött e-mail üzenettel tudja a rendelést törölni vagy módosítani ugyanezen határidőben.  

 

2. A termékek ellenértékéről szóló tájékoztatás, termék eladási ára, valamint az ezen felül felmerülő költségek (postaköltség)

 

A Webáruházban feltüntetett árak bruttó kiskereskedelmi árak, melyek az Áfát tartalmazzák. 

 

Az áru kifizetésének módja: bankkártya vagy utánvétel. 

 

Az áru fizetendő árához hozzá kell adni a kiszállítás költségeit is.

 

Egyszeri szállítási költség 30 kg-ig: 1900 Ft

30 kg fölött és raklapos áru esetén: Egyéni online kalkuláció a súly és a távolság alapján, melyet a kosárban lévő termékek fizetésekor kalkulál és jelenít meg a rendszer.

 

A termék kiszállításával kapcsolatos díjakról a jelen ÁSZF 3. pontjában is találhatók információk.

 

3. Az áruk kiszállítása 

 

A megrendelés leadása során a címhez olyan címet kell megadni, ahol hétköznap 8 óra és 16 óra között a megrendelt termék (csomag) átvehető. 

 

A termékek kiszállítását futárszolgálat végzi. Szállítási információk (így különösen az aktuális futárszolgálati-, ill. a megrendelt termékek súlya alapján meghatározott díjszabása) az adott menüpontban találhatók. 

 

A kiszállítási határidő: amennyiben a székhelyünkön készleten van a megrendelt termék a kiszállítása a rendelés beérkezésétől számított 2 (kettő) munkanapon belül történik. Amennyiben külső raktárunk készletében van a termék,  ez esetben 3 (három) munkanap, de legfeljebb 7 (hét)  munkanap a kiszállítási határidő. 

 

A megrendelt terméknek a Vevő részére történő elküldéséről (feladásáról) minden esetben telefonon vagy e-mail üzenetben értesítjük a Vevőt. 

 

Az áruk kiszállítása kizárólag Magyarország területére korlátozódik.  

 

4. A szerződéstől való elállás joga (az áru visszaküldése)

 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletnek megfelelően biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát és a megrendelt termék visszavételét, mely jogát a Vevő indokolás nélkül gyakorolhatja a termék átvételének napjától számított 14 (tizennégy napon) belül. Amennyiben a Vevő több terméket vásárol egyszerre, de az egyes termékek szolgáltatása (kiszállítása) eltérő időpontokban történik akkor az utoljára szolgáltatott (átvett) terméknek a Vevő általi átvételének napjától számít a 14 napos határidő. 

 

Ezen elállási jog a Vevőt megilleti a termék megrendelésének napja és termék átvételének napja közötti időszakban is. 

 

Az elállás jogát a Vevő akként gyakorolhatja, hogy elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát az előző bekezdésben körülírt határidőben, postán (címünk: 6000 Kecskemét, Izsáki út 33.) vagy elektronikus úton küldött levél útján

email cím: info@kandalloaruhaz.hu

 

Amennyiben Vevő eláll a szerződéstől – amennyiben  a következő bekezdésben körülírt visszatartás esete nem áll fenn - haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vevő részére a Vevő által megfizetett ellenszolgáltatást, ideértve a terméknek a Vevő által kifizetett eladási árát, és a jelen ÁSZF 2. pontjában körülírt kiszállítási költséget, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő  az általunk felkínált legolcsóbb szokásos szállítási (fuvarozási) módtól eltérő szállítási (fuvarozási) módot választott. 

Társaságunk az áru Vevő általi visszaküldésének költségét nem téríti meg a Vevőnek, így a Vevő a jelen pontban körülírt elállási jog gyakorlása esetén  kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét köteles viseli. 

 

A Webáruház mindaddig visszatarthatja a Vevőnek visszajáró összeget, amíg a Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta a Webáruháznak, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte neki. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelemben venni.  

 

Elállási joga gyakorlása estén a Vevő köteles a terméket és a hozzá tartozó számlát haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül postai úton normál, belföldi csomagként, saját költségén visszajuttatni a Webáruház címére. (6000 Kecskemét, Izsáki út 33..) Utánvétes, ill. portós csomagot nem áll módunkban átvenni. 

 

A szettként árult termékeket (pl. tüzikészlet) együtt szükséges visszaküldeni. 

 

A Vevő minden esetben a terméket, címkével ellátott eredeti állapotában köteles visszajuttatni a Webáruház címére. 

 

A visszaküldött áru nem lehet megrongált, vagy használt, amennyiben a termék megrongált vagy az elsődleges próbán túli használatra utaló jelek mutatkoznak rajta, a mindezekből eredő értékcsökkentésért, és kárért  valamint költségért a Vevő felel. A Vevő a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentésért felel. Ez az összeg a Vevőnek visszajáró eladási árból levonható.  

 

Az elállási jog gyakorlásából eredő összeg visszatérítése során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, mely ennek megfelelően lehet postai utalvány vagy a banki utalás, melyről a kártyás fizetés történt.  

 

A Webáruház a Szabó Kandalló telephelyén (6000 Kecskemét Izsáki út 33..) átvesz személyesen visszahozott terméket, itt azonban ekkor csak és kizárólag az áru átvétele történik meg, mint átvételi ponton, az elállási jog gyakorlásából eredő igények elbírálása -, ill. rendezése az előzőekben körülírtak szerint a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül történik meg. 

 

A jelen pontban szabályozott elállási jogot, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben meghatározott fogyasztó gyakorolhatja. Ezen rendelet szerint a fogyasztó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben meghatározottak szerint: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. (Ptk.8:1.§ 3. pont)

 

A jogszerűen gyakorolt elállási jogával élve  a Vevő a termék vásárlására irányuló szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szünteti meg. 

 

5. Szavatosság-Jótállás:

A Webáruház a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.  törvény, valamint  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben meghatározottak szerint biztosítja a Vevők részére a  Szavatossági jogaikat, melyekről az alábbiak szerint tájékoztatja Vevőket, a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben foglalt A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató alapján: 

 

5.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő  legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az ALTA 2001 Bt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

5.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

5.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Tekintettel arra, hogy a Webáruház nem értékesít jótállásköteles terméket (az egyes tartós fogyasztási csikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet 1. számú mellékletében felsorolt termékek), és jótállást (a termékek jellegére tekintettel) szerződésben sem vállal, így a hibás teljesítésből eredő igények az 5.1. vagy 5.2. pontban írott szavatossági jogok (kellék-, ill. termékszavatosság) útján gyakorolhatók. 

 

Felhívom figyelmét azonban arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

5.4. Szavatossági igények ügyintézése:

A Webáruház a nála bejelentett szavatossági igényekkel kapcsolatban a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szerint jár el. 

 

Ennek megfelelően a Webáruháznál bejelentett szavatossági igényekről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatinak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez.

 

A jegyzőkönyv tartalmazza a szerződés keretében eladott termék megnevezését, vételárát, a szerződés teljesítésének, azaz termék leszállításának (Vevőnek történő átadásának) időpontját, a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását, a szavatossági igény alapján a Vevő által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá a szavatossági igény rendezésének módját, vagy az igény, ill. az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát. Amennyiben a Webáruház  a szavatossági kötelezettségének a Vevő által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát, a jegyzőkönyvben rögzíteni kell.

A jegyzőkönyv tájékoztatást tartalmaz arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó (Vevő) a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárást kezdeményezheti. 

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. 

 

Amennyiben a Webáruháza szavatossági igények teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról  - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és  a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről – 5 (öt) munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Vásárlót. 

 

A Webáruház a Vevő szavatossági igényéről felvett jegyzőkönyvet, az annak felvételétől számított 3 (három) évig megőrzi és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatja. 

 

A szavatossági igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak. 

 

A Webáruház törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül elvégzi. 

 

A kijavításra vagy szavatossági igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében a terméket a Webáruház elismervény ellenében veszi át, melyen feltünteti: a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének időpontját, továbbá azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti. Ezen elismervény a szavatossági igényről felvett jegyzőkönyvben is teljesíthető. 

 

6. Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek:

 

6.1.

Panasszal, szavatossági igénnyel kapcsolatban a Webáruház az alábbi elérhetőségein áll a Vevők rendelkezésre. Postai úton: 6000 Kecskemét Izsáki út 33., telefonszám: +36-20-423-3600, e-mail:info@kandalloaruhaz.hu

 

A Vevő a fenti elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyt a Webáruház a lehető legrövidebb időn belül elbírál. Szavatossági igények esetén a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül elvégzi. 

 

Amennyiben a Vevő (fogyasztó) jogainak megsértését észleli jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy lakóhelye vagy a szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez.  A Webáruházat békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. 

 

A Járási Hivatalok elérhetőség az alábbi linken találja: 

http://www.kormanyhivatal.hu/hu/borsod-abauj-zemplen/szervezet/jarasi-hivatalok

 

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: 

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

levelezési cím: 1253Budapest, Pf. 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Központi telefonszám: 061-488-2186

Fax: 061-488-2131

Honlap elérhetősége: http://bekeltet.hu/

 

Az egyes megyékben található békéltető testületek elérhetőségeit az alábbi linken találja:

http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

 

6.2.

Online vitarendezés:

Az online vásárolt termékkel kapcsolatban felmerült panasza esetén az Európai Bizottság által létrehozott platformon keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezést. Az online vitarendezési platformon Űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az Űrlaphoz célszerű csatolni minden dokumentumot, amely panaszát alátámasztja. Az online vitarendezésről az alábbi linket tájékozódhat: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

7. Vegyes rendelkezések:

 

A Webáruház csak a háztartásban általában használatos mennyiégre vonatkozó megrendeléseket teljesíti. 

 

A Webáruházban megjelenített valamennyi tartalom (termékleírás, szöveg, kép, grafika stb.) szellemi alkotásnak minősül, így a szerzői jogvédelem alatt áll, a szerzői jog jogosultja a Webáruház üzemeltetője az ALTA 2001 Bt.

Bármely tartalom engedély nélküli másolása, sokszorosítása, vagy egyéb módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, így tilos. 

 

A Webáruház használója saját magatartásárét teljes mértékben és kizárólagosan felelősséget vállal. 

A Webáruház üzemeltetője az ALTA 2001 Bt. kizárja a felelősségét a Webáruház nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért, és olyan károkért is, amelyet a Webáruház használói a nem rendeltetésszerű-, ill. a  jelen ÁSZF rendelkezéseink meg nem felelő használat által esetlegesen saját maguknak-, vagy harmadik személynek okoznak. 

 

A Webáruház fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. A módosított rendelkezések az azok hatályba lépését követően leadott megrendelésekre alkalmazandók. 

 

A Webáruházban lehetőség van arra, hogy a Vevő/a holnap látogatója (a továbbiakban együttesen Vevő) értékelje a szolgáltatást, a termékeket. 

 

Amennyiben az értékelést a Vevő elküldi, tudomásul veszi, hogy annak tartalmáért kizárólag az értékelést elküldő Vevő felelős az értékelésért és annak tartalmáért az ALTA 2001 Bt. semmiyen (sem jogi, sem anyagi) felelősséget nem vállal.

 

Az értékelés során a Vevő vállalja/kijeleneti/ betartja az alábbi szabályokat: 

-kizárólag a saját maga által írt értékelést küldi el, mely nem sérti más szellemi alkotáshoz való jogát, 

-a vevő az értékelésben írtak vonatkozásában lemond minden szellemi alkotáshoz fűződő-, ill. egyéb jogáról, 

-kizárólag olyan értékelést ír, amely személyes tapasztalatán alapul, 

-elmúlt 18 éves

-az értékelésben foglaltak nem sértik az ÁSZF rendelkezéseit, és más természetes-, és jogi személyek jogait,

 

Vevő nem tehet közzé olyan értékelést:

-amelyről tudja, hogy hamis, pontatlan és félrevezető, 

-amely nyelvezete sértő, trágár, vagy diszkriminatív,

-amely szerzői jogot, szabadalmat, védjegyet, üzleti titkot, személyiségi jogot vagy harmadik személy jogát sérti,

-amely jogszabályba ütközik,

-amely rágalmazó, sértő, gyűlölködő, mást faji, vallási hovatartozásában sértő, fenyegető, zaklató,

-amely más honlapot reklámoz, információt, e-mail címet, telefonszámot, egyéb elérhetőséget tartalmaz, 

-amely számítógépes vírust, káros számítógépes programot tartalmaz, 

-más értékelést beküldő személyt kritizál, 

-amely veszélyezteti, fenyegeti vagy sérti más személy vagy vagyontárgy biztonságát, 

 

Az értékelés közzétételével a Vevő vállalja, hogy amennyiben az értékelés közzétételére vonatkozó szabályainkat, szerződési feltételinket, vagy a hatályos jogszabályokat megsérti úgy akár az ALTA 2001 Bt.-nek, akár más személynek, az értékelés közzétételéből eredő bárminemű kárát, követelését megtéríti illetve kielégíti. 

 

Az ALTA 2001. Bt. fenntartja magának a jogot, hogy minden elküldött értékelést az általa üzemeltetett honlapon és egyéb termék-ismertetőjében szabadon, korlátozás nélkül felhasználja, ehhez az értékelés elküldésével a Vevő hozzájárul.

 

Az ALTA 2001 Bt. fenntartja magának a jogot, hogy minden elküldött értékelést a Vevő értesítése-, hozzájárulása nélkül bármikor saját belátása szerint módosítsa, törölje, amennyiben az értékelés a jelen ÁSZF-be ill. a fentiek szerint körülírt értékelési szabályokba- vagy egyéb jogszabálya ütközik. 

 

Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek esetleges érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét. 

 

A jelen  ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,  az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet rendelkezései irányadók.

 

A megrendelés alapján létrejövő szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, elektronikus úton kerül iktatásra, és a későbbiekben hozzáférhető. A számla kibocsátása papír alapon történik, a számláról a Vevő e-mailben másolatot kap. 

 

A Webáruház és Vevő között létrejött valamennyi szerződés nyelve magyar. 

 

Budapest, 2021. február 1.

 

kandallóáruház.hu










 

 

 

Elállási nyilatkozat minta  (I.) és Fogyasztói kifogás jegyzőkönyv (II.) :

Elállási/Felmondási nyilatkozat- minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett: ALTA 2001 Bt. (6000 Kecskemét, Izsáki út 33.)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 

………………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve: 

………………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe:

………………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) aláírása:

 ……………………………………………………………………………………………………

(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt.:

 

JEGYZŐKÖNYV

a fogyasztó kifogásáról

a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján

 

Fogyasztó neve:

Fogyasztó címe:


 

Termék megnevezése:


 

Termék vételára:

Teljesítés időpontja:

Hiba bejelentésének időpontja:

Hiba leírása:







 

Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jog:




 

Kifogás rendezésének módja (amennyiben eltér a fogyasztó által érvényesített igénytől, akkor ennek indoka):




 

Kifogás rendezésének elutasítása esetén ennek indoka: 






 
 

Amennyiben a terméket (kijavításra vagy a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében) átvette a vállalkozás:

A termék beazonosításához szükséges adat(ok):


 

A termék vállalkozás általi átvételének időpontja:

Időpont, amikor a fogyasztó a dolgot átveheti:

 

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon.

Alulírott fogyasztó jelen jegyzőkönyv aláírásával hozzájárulok, hogy a vállalkozás a jegyzőkönyvben rögzített adataimat a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerint kezelje.

A jegyzőkönyv felvételének időpontja:

 

Vállalkozás (cégszerű aláírása)

Fogyasztó



Ez az oldal sütiket használ
Hozzájárulok, hogy a webáruház a jobb böngészési élmény érdekében úgynevezett "cookie-kat" sütiket tárol rólam. Az adatvédelmi szabályzatot itt éri el: Adatvédelmi szabályzat
Kérjük várjon!